Leuk dat je misschien wilt komen met basketballen bij Harlemlakers!

Kinderen tot 12 jaar die willen komen basketballen kunnen altijd eerst naar onze speciale zaterdagochtendtrainingen komen. Dan organiseren we de Basketball s’Cool van 9.30 tot 11.00 uur. Kijk onder het kopje van de Basketball s’Cool voor alle informatie. Vanuit de Basketball ‘s Cool kunnen kinderen doorstromen naar een U12-team. Deze doorstroom gaat in overleg met de coach van de Basketball ‘s Cool.

Kinderen vanaf 12 jaar of volwassenen met interesse om bij Harlemlakers te basketballen kunnen altijd (uiteraard gratis) een paar proeftrainingen volgen.

Dit graag eerst aanvragen door te mailen naar communicatie@harlemlakers.nl.

Houd er wel rekening mee dat, indien het seizoen (september tot en met april) al bezig is, het soms zo kan zijn dat teams in sommige leeftijdsklasses al vol zitten. Mail dus daarom eerst even om te horen of er ruimte is.

Heb je een aantal keer meegetraind en wil je graag lid worden. Via de coach van je team kun je dan een inschrijfformulier krijgen waarmee je lid kunt worden gemaakt.

Heb je al eerder bij de Harlemlakers gespeeld? Mail dan naar communicatie@harlemlakers.nl. Als er plek is schrijven we je dan zo snel mogelijk in.

Basketballen bij Harlemlakers is leuk en uitdagend als iedereen zijn steentje bijdraagt. Daarom heeft ieder lid plichten, maar natuurlijk ook rechten.

Alle leden hebben recht op:

• training
  • competitie wedstrijden
  • eventuele toernooien

Daarnaast heeft ieder lid ook de plicht om:

• zich sportief te gedragen
  • contributie te betalen
  • bij wedstrijden van andere teams jury of scheidsrechter te zijn (vanaf 14 jaar)
  • medewerking te verlenen bij extra activiteiten
  • tijdens wedstrijden clubkleding te dragen
  • vanaf 15 jaar het scheidsrechtersdiploma F te halen
  • zich af te melden bij de trainer als je niet op trainen komt
  • zich ruim op tijd af te melden bij de coach als je niet bij een wedstrijd kunt zijn
  • om beurten vervoer te regelen naar uitwedstrijden (zie Teamouders)

Ook de ouders van jeugdleden worden betrokken, zie daarvoor de pagina Ouders.

Lid zijn van Harlemlakers houdt dus meer in dan alleen maar basketballen!

Voorwaarden Lidmaatschap Harlemlakers
Voorwaardenlidmaatschap